Eladóvá vált, szeretett első autóm. 2019. 06- hónapban vásároltam az előző tulajdonosától. Ő előtte 2016-ban vásárolta Olaszországból, ahol dolgozott, többnyire az Olaszország-Magyarország távot járta vele az autópályán. Az autón nagyon sok minden volt cserélve az évek alatt, Én körülbelül 70.000 kilométert tettem bele. 2022. 03. hóban a motor nagy felújításon esett át, mely során fel lett újítva a hengerfej, ki lett cserélve a vezérlés gyári új VW készletre, okos kerékkel együtt, az összes hidratőke, a hosszbordás szíj, a gyújtógyertyák, a termosztátok, illetve fel lett újítva a generátor, és ki lett tisztítva az egr szelep, illetve a kuplung szett is cserélve lett. Mindenből vagy gyári, vagy a legjobb minőségű utángyártott alkatrészt kapta, melyeket képekkel is tudok igazolni. Így ezekkel biztosan nem lesz gond jó ideig. Az első és hátsó teljes fékrendszer is cserélve lett, TRW féktárcsák, és fékbetétek lettek felrakva, előre 2022-ben hátulra pedig 2024-ben. A tetőkárpit cserélve lett, ezért makulátlan állapotú, a napfénytető pedig teljes felújításon ment keresztül, ezért tökéletesen működik, nem folyik, nem ázik be. Akkumulátor 2023-ban cserélve Banner akkumulátorra. 2023.03-ban kapott egy teljesen új katalizátort, mivel a gyári széthullott. Extrák, amiket Én, illetve egy specialista szerelt bele: Golf 6 multikormány, Golf 6 Plus kilométer óra, hozzá való elektronikával, ledes tükör indexek, R32 optikai hátsó lökhárító diffúzor, gyári kinézetű billenős VW csomagtér nyitó beépített tolatókamerával, RDS330 autórádióval, ami kezeli a tolatókamerát, illetve GPS van benne. Jobb oldali hátsó ajtónál teljes zár- és ajtónyitó felújításon, illetve cserén esett át, ami ezeknél az autóknál típushiba. 2024.06-ban kuplung felső, és fő munkahenger is cserélve lett, mellyel együtt a fékfolyadék is cserére került. Az autón minden extra, és alap funkció tökéletesen és hiba mentesen működik/ezekre nagyon odafigyeltem, mivel ha bármi nem működött, vagy rosszul működött, akkor azonnal cseréltem/. A klíma rendszer tavaly nyaralás előtt lett ellenőrizve, le lett szívva a gáz, és meg lett mérve, de a gyári értéken volt, ezért vissza lett töltve gázzal, tökéletesen működik. 2 db kulcs, melyek közül a pótkulcs gyári új állapotban van, az elsődleges kulcs pedig gyári belsővel, új csippel, Golf 7 kulcsházzal van az autóhoz. A fenti felsoroláson kívül még rengeteg minden lett cserélve az autón /kerékcsapágyak, gömbfejek, lengéscsillapító porvédők, csomagtér emelők, motorháztető teleszkóp, hátsó hangszórók, stabilizátor pálcák, 3 db fűtés állító motor, szilentek, ajtófogantyúk, világítás kapcsoló, ablakemelő gombok/ melyről vezettem egy excel táblázatot, amit szívesen átküldök annak akit érdekel az autó. Az autó belül szinte tökéletes állapotban van, bármelyik mai, fiatal autó mellé oda lehetne állítani példaként. Motorikusan, szerkezetileg, szintén tökéletes állapotban van, sehol nem folyik semmi belőle, a motor teljesen száraz, az olajat 10.000 kilométerenként cserélem, mely idő alatt semmilyen mennyiségű olaj nem fogy belőle. Nem fűstől, nem büdös, nem rángat. Kívül apró esztétikai hibák találhatóak rajta, a bal első sárvédőn felül van pár rozsdapötty, de simán javítható, illetve a motorháztetőn pár kavicsfelverődés található. Nyári gumik alufelnin /Pirelli, Hankook/, téli gumik felújított acélfelnin (Michelin). Az autó magánszemélytől eladó, kereskedők kérem ne keressenek.