Feladás dátuma:
jan 9., 15:32Megtekinthető: Strott-car autókereskedés Kazincbarcika
Ha a múltban nézem: klasszikus, már- már legenda. Ha a jövőben, akkor: relikvia. - Ha a Jelenben vizsgálom, akkor egy szelet a történelemből, ami a jövőben egyre inkább emlékeztet majd minket, hogy milyen volt valamikor a Valódi Autógyártás. E46Ci, Cabrio. M54B22//2.2/sor6/170Le, M- Tech II. Ezek azok az adatok és számok, amik egy, az autók világához valamit is konyító ember számára mára szállóigévé váltak, és mindent elmondanak a kortalanság, az igényesség, a minőség, az ergonómia, az erő, a masszivitás, és a volumentális élmény minden vetületéről. Nálam hogy is kezdődött mindez? - Úgy, hogy anno, pár évvel ezelőtt megfertőzött a típus, és magamévá tettem egy 325Ci-t, ami az első perctől kezdve életem egyik legnagyobb szerelmévé tette saját magát. Aztán, miután eladtam, teltek- múltak az évek, és mindvégig ott mocorgott bennem egy halvány hiányérzet, amely mindvégig arra ösztönzött, hogy egyszer, majd, valamikor, újra átélhessem egy egyre ritkábbnak számító, valóban jó állapotban megőrzött, Gyári M- pakett- es, és legfőképpen ezüst színű (ami szerintem a legszebben kiadja az autó tökéletes formavilágát) példány okozta örömöket. Látens módon folyamatosan kacérkodtam belül a gondolattal, s ennek okán gyakorta felütöttem a kishazánk használtautó piacának hírös fórumait, de igazán meggyőző, Szívet dobogtató, az utókor számára is rendkívüli alapot biztosító egyedet nem találtam. Cserébe azt tapasztaltam, hogy a meglévő állomány ára is egyre feljebb kúszik, és a saját igényem kielégítését szolgáló, fent nevezett paraméterekkel, és kivitelben tündöklő autók árképzése pedig hatványozta is a piac semleges darabszámainak ellenértékét - tehát szemlátomást egyre távolabb kerültem tőle. NoDe, gondoltam, mivel nem sürgős - meg hát igazán, belülről jövően szeretném -, így hát majd a Jóisten biztosan bedobja a tutit előbb vagy utóbb. És hát tényleg nem volt Neki sem sürgős, mert éveket váratott rá - és ugye mindent akkor kapunk meg, amikor készek vagyunk rá -, így méginkább örömmel konstatáltam, hogy megértem eme nemes feladatra. Szóval egyszer csak megjelent előttem ez a hirdetésben szereplő gyönygyszemecske(a legdrágább volt akkor is a piacon), akit egy kb hozzám hasonló Lelkületű, bár a márka irányába sokkal inkább komoly elkötelezettséget tanusító, igazi fanatikus - egyébként rendkívül rendes forma - birtokolt, és őrizte a fűtött garázsban, gyakorlatilag teljesen kihasználatlanul, lényegében szintén csak a régmúlt nosztalgikus élményének gyakorlása okán, hogy elmondhassa: ilyen is van:) Az autót Boldog mosollyal az arcomon megvásároltam tőle, és valóban minden tekintetben az elvárt állapotnak örvendett(bár kissé belém szúrta a méregfogát, erről később). Ami az autó állapotán túl nagyon szimpatikus volt az az, hogy ilyen felszereltséggel még nem csak hogy én, de mint utólag kiderült, a helyi szakszervíz sem találkozott. Ezen komfort arzenál egy számomra meghatározó eleme az autómata váltó kiegészítéseként a kormányon elhelyezett váltófülek jelenléte volt, ami nekem speciel nagy fétisem, és sokat jelentett, hogy ebben a típusban is megtapasztalhatom. Ezen túl a teljesség igénye nélkül valóban minden ismert extra megtalálható benne, az elektromos- memóriás. comb,- és deréktámaszos sportülések(amik frissen vannak felújítva, újszerűvé téve), a tempomat, esőszenzor, radar, digit klíma, ülésfűtés, és megannyi hasznos dolog, ráadásul gyári Harman/Kardon Hifi, ami a modern kor igényeinek kiszolgálása céljából felül lett írva, és egy neves szakműhely által komplett új hifi berendezés beszerelésre került Dld Acoustics hangfalpárokkal, hangváltókkal, bitumen lapokkal kibélelt ajtókkal, egy Kicx, orbitális erejű és méretű, egyébként 25cm -es hangszoróval táplált mélynyomóval, Phoenixgold erősítővel, és az egész rendszert meghajtó Kenwood, vezeték nélküli Carplayt támogató fejegységgel(ez így, több, mint 500.000ft). Gyári szélfogó hálóval!(egyébként 6-800Euro). DTE, bluetooth- os gázpedál tun...