Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaEladó egy 2010-es Iveco Massif kapcsolható 4x4-es, felezőváltós terepjáró 208.000 kilométerrel, 3,5 tonnás vonóhoroggal, mezőgazdasági vonószemmel kihasználatlanság miatt. Folyamatosan karbantartották, egyedül a rozsda nem lett megcsináltatva. Ez gyakorlatilag egy munkagép, mindenre alkalmas. Húztam ki vele farönköt, bejutottam olyan helyekre, ahol minden elsüllyedt. Nagyon masszív, nincs túlbonyolítva. Erős a motorja, szinte elnyűhetetlen. Vannak esztétikai problémái, de egy lakatolással megoldható. Vegyes fogyasztása 10 liter, a 3000 köbcentihez és a 2400 kilogrammhoz képest ez nagyon jó. Én éveken át nagyon jóban voltam vele, sajnálom, hogy el kell adnom, de ezt hozta az élet.
Amit megcsináltattam: hátsó kardán felújítás volt kb. 10.000 kilométerrel ezelőtt, turbócsőcsere (ki volt lyukadva), féktárcsák, fékpofák, a tank teljesen fel van újítva, olaj- és szűrőcsere rendszeresen volt.
Amiket azonban fontos tudni róla, hogy teljes legyen a kép: belülről nincs tökéletes állapotban, karcok a műanyagborításon, a padló gumiborítása nem szép (ezt ki akartam cserélni lemezre). Az üzemanyagszint mutatója nem működik, így a 90 literes tankot mindig teleraktam, lenulláztam a számlálót, és 850 kilométernél tankoltam bele. A szélvédőmosó elektronikája nem működik, egyszer megcsináltattam, majd pár hét múlva újra feladta, azóta nem foglalkoztam vele. Rozsdafoltok kívülről (nem sok), illetve a hátsó kerékív felett van egy lyuk a lemezen, statikai jelentősége nincs, de vizsga előtt meg kell csinálni. Klíma nincs benne, de beletehető.
Összegezve: jól megy, bivalyerős, mi családi kocsinak is használtuk, mint a képeken is látszik. A szerelése nem bonyolult, egy csomó kompatibilis alkatrész kapható, vagy legyártatható hozzá, ha az új tulajdonos nem ragaszkodik az eredetihez. Ára irányár, komoly szándék esetén alkuképes.