4 éve van nálam az autó. Olaszországból érkezett. Kint és itthon is márkaszervizben szervizelték 10 éves koráig. Amióta nálam van, csak néhány kopóalkatrészt kellett cserélni: féket és lengéscsillapítót (1,5 évvel ezelőtt). Rendszeresen 8-10 ezer kilométerenként kapott friss olajat, szűrőket. Igazából csupán erre kell figyelni. Nem csöpög, nem szivárog. Mielőtt megszűnt volna a hibrid garancia, a teljes akupakkrendszert kicserélték, így az teljesen új, tökéletes állapotban van. Elektronikai és motorikusan szempontból hibátlan az autó. Annak ellenére, hogy mélygarázsban tárolom, Budapest belvárosában szinte elkerülhetetlen a külső sérülés. Több is van rajta. Mindet lefotóztam külön.
2 gyári kulcsot adok hozzá, és egy szett jó állapotú Barum téligumit, ami simán elbír még 2-3 szezont. Ahogy a rajta lévő nyárik is. A légkondi, a hangszórok, a kihangosító, kulcs nélküli indítás, a lámpák, az elektromos ablakemelők, szóval minden tökéletesen működik. Pár napja kapott friss műszakit, tehát erre sem lesz gondod a következő 2 évben. Nagyon szeretem ezt az autót. Nagyon megbízható rövid és hosszabb utakon egyaránt. Nem jársz vele rosszul.