Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
jún 12., 15:59Miles Young Ogilvy a reklámról a digitális korban című könyve nélkülözhetetlen kézikönyv mindazoknak, akik szeretnék megérteni, hogyan alakította át a digitális forradalom a reklám világát, és miként lehet a digitális zajban is hatékonyan érvényesülni.
A szerző, az Ogilvy&Mather veterán szakembere, a legújabb kutatások és legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányain keresztül ad gyakorlati tanácsokat a márkák alkalmazkodásáról, a közösségi média, mobil tartalmak, kreatív technológiák és big data jelentőségéről.
Ez a könyv nemcsak inspiráló, hanem konkrét útmutató is, amely segít eligazodni a digitális korszak kihívásai között minden marketingesnek és reklámszakembernek kötelező olvasmány!
(új pld.)
Személyesen átvehető Budapesten, a belvárosban. Az alábbi szállítási lehetőségek közül választhat: Foxpost vagy GLS csomagautomata, illetve háztól házig történő GLS kézbesítés.