Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
jún 24., 12:22Jó állapotú példány. Harmadik kiadás. A lapok tiszták, gyűrődések, szakadások, aláhúzások vagy bejegyzések nincsenek. A fedőborító néhol ráncos. Máshol is hirdetem. Személyes átvétel Budapesten vagy csomagküldés.
Kiadás éve: 2017.
Terjedelem: 215 oldal.
Ismertető
A Difer programcsomag újabb kötete a rendszeres mesélésben, beszélgetésben rejlő lehetőségek használatához kínál eszközöket és módszereket a 48 éves gyermekek szociális, anyanyelvi, gondolkodásbeli fejlődésének eredményesebb segítése érdekében. Azok az 56 éves gyermekek, akiknek szinte minden nap mesélnek, másfél évvel fejlettebbek értelmileg és szociálisan azoknál, akiknek nem szoktak mesélni. Még nagyobb (két év) a hatása a szóbeli együttműködésnek, vagyis a rendszeres beszélgetésnek. Ismeretes, hogy az iskolába lépő gyermekek között ötévnyi a fejlettségbeli különbség. Mivel ezt a szélsőséges fejlődési fáziskülönbséget a hagyományos pedagógiai kultúrával nem lehet kielégítően kezelni, az ötödik évfolyamba lépő tanulók egyharmadának fejlődése lelassul, aminek következtében a tizedikes szakiskolások átlagos értelmi fejlettsége az ötödik-hatodik évfolyamos tanulók átlagos fejlettségi szintjén reked meg. A kutatások szerint a felnövekvő generációk jövőjét, sorsát az iskolába lépők szélsőséges fejlődési fáziskülönbségei határozzák meg. Ezt a különbséget van esélyünk szülőknek és pedagógusoknak egyaránt csökkenteni e könyv rendszeres használatával.