Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaSzeretnél egy igazán egyedi kerékpárt, ami kitűnik a tömegből? Akkor jó helyen jársz!
Városi utakra tervezve! Engedd meg hogy bemutassam neked az új barátodat:
Alumínium váz, ami azért jó, mert nem rozsdásodik és könnyű! Maximum a festék jön le róla néhány helyen a használat során, de ezeket kijavítottam neked! A hajtómű teljesen új, ezzel nem lesz gondod egy ideig! A pedálok is újak. A kerekek csapágyazását újra zsíroztam és beállítottam. Ez még évekig jó lesz! A gumik és a belsők is újak. Defektvédett sima városi gumik, amik sokkal simábban gördülnek aszfalton, mint a terep gumik. Bónusz a reflex csík! Ettől leszel éjszaka látható! Szerintem ez az alap a városban. Autós szelep van rajta. Bármelyik benzinkúton fel tudod fújni a gumikat. Az eredeti fékeket vadonat új V fékekre cseréltem. A betétek is újak. A fékhatás kb. annyi mint egy bowdenes tárcsaféknek. Cserébe, ha a kerékpárt vinni kell valahová vagy defekted van, akkor csak kiakasztod a fékeket és leveszed a kereket. Ennyi... Az első villa direkt merev. Szervíz költsége nulla. Nem véletlenül ezt használják a kerékpáros futárok. Ők sem szeretnek szervízbe járni villa generálra 50-100 üzemóránként... A kormány szintén új. Emelt városi verzió. Így egyenesen tudsz ülni és látod mi történik körülötted a forgalomban. A markolat bilincses, így könnyen ki tudod cserélni, ha elkopott. Nem forog el! Van csengő is! A haladáshoz használhatsz 8 sebességet! Szándékosan nincs első váltó. Városban felesleges. Ezzel is fel tudsz menni a dombokon, versenyezni meg nem ezzel kell...
A méreteket a képeken látod. Felső vázcső 58 cm. Nyereg cső 46 cm. Érzésre olyan M-es váz. Szerintem kb. 160-185 cm között ideális. Az ülés az én 200 cm-re van állítva. Ez a maximum. Nekem kicsi így a kerékpár.
Természetesen teljesen le van szervizelve. Minden újra zsírozva és beállítva.
Személyesen megtekinthető és megvásárolható Budapesten. Ha érdekel írj üzenetet! Köszönöm!