Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaKedves vevőim,tájékoztatásul közlöm ,a gyár külön nem forgalmaz eredeti nyomástartó szelepet! Van a piacon fekete polírozott aljú skoda szelep átalakítva de az magasabb nyomáson dolgozik mint a gyárilag meghatározott. Így a gyertyát kormolja ,és rövid idő alatt tönkreteszi. Plusz az ára irreális, származása bizonytalan, minőségük problémás. Pont ezért garanciát sem vállalnak rá,az árát vissza nem adják.
Az általam forgalmazott termékkel sok más ditech alkatrész felújítás mellett, a ditech tulajdonosokon segítek, nem kereskedek vele, nem ebből élek . Több mint 30éve szerelek.
Tehát gyár által kiadott szelep nincs,épp ezért alkatrész katalógusban cikkszáma sincs. Könnyen meg különböztethetjük , a gyárinak számsora van az aljában!. Amik még megjelennek , be lehet rakni ditechez,csak a megengedettnél nagyobb nyomással bírnak így a gyertya rövid időn belül lekormolódik . Az általam majd 6. éve gond és panasz nélkül forgalmazott ,fémszínű ,erősebb 0,45mm membránnal rendelkezik (rendelésre gyártva). A beszerzési ára is jóval magasabb a kínai termékektől!
Valamint vásárlástól 1 Hónap garanciát biztosítok! Ajándék gyáriminőségű Viton tömítőgyűrű szettel, mig a készlet tart!
Igen sokszor halljuk, hogy a motorunk injektorfej cserés. Ez a kis alkatrész igen sok szakavatott szerelőt megfog. Nos szinte minden esetben ez a szelep a bűnös az injektor rakoncátlanságának,és gyertya lekormolásához is van köze ,+ erőtlenségnek. A végső stádium ,mikor a nyomásszabályzó pohárban benzin áll. Tehát ,igazából elég lenne ezt kicserélnünk,de sajna külön a gyár nem forgalmaz csak kompletten fejjel ami több mint 80-150000ft. Tehát a többi alkatrész felesleges nekünk. Ha használtat vennénk ,a membrán előregedése ,eltöredezése szinte biztos. Sajna kicsi az esély, hogy azzal előbbre jutnánk.