Sziasztok!
Eladóvá vált szeretett Audi A8 4.2 V8
(334LE) benzines autóm!
Az autóról tudni kell, hogy mióta nálam van elég sok lett rá költve, mivel igényelt ilyen-olyan alkatrészt. Mindenből gyárit kapott és a legjobb minőségűt. Pénzt és időt nem sajnálva lett szervizelve.
Nagyon jó szolgálatot tett de sajnos eladásra kell kínálnom, mert a munkám miatt sokat ingázok, így már elég költséges lenne számunkra fenntartani.
Nos pár szó arról, hogy milyen alkatrészeket kapott nagyvonalakban.
Ezeket az előző tulajdonos cserélte:
Légrugórendszer szeleptömb, kompresszor csere (2021)
Hátsó 2db kézifékmotor és modul (2020)
Vezérlés komplett (2024)
Szelepfedél tömitések (2021)
8db új gyertya (2022)
Olaj és szűrőcserék (2022)
Kijelző fogaskerekek, központi gombsor mmi panel csere (2022)
Amiket én cseréltem 2024, 2025-ben:
Olajcsere és szűrőcserék (2025)
Olajhűtő (2024)
Xenon modul jobb oldalon, bal oldalon egyaránt (2025)
2 db új xenon izzó (2024)
Akkumulátor (2025)
Hűtővíz tartály (2024)
Olajhűtő tömítes készlet (2024)
Tömítő gyűrű (2024)
O-gyűrű, csavar, víz tömlő (2024)
Ütközés érzékelő jobb oldalon (2025)
Az autót téli felni szettel vásároltam téli gumikkal Ramses 19". Ezekkel adom el az autót. Vásároltam nyári felniket is gumistol szintén, ezekből kettő cserélve lettek, új Toyo márkájú gumikat kapott a kormányzott kerekekre.
Hátul pedig még jó állapotban lévő Pirelli gumikon fut. A nyári felni szett az árképző az autón, kialkudott plusz pénzért adom vele, egyébként megmaradnak. Tudni kell róluk, hogy új generációs Audi D4 autókon található meg de legalább gyáriak nem replikák.
Az autó teljes mértékben lekerdezheto ügyfélkapun illetve carverticalon is. Mindennapi használatban van, így a km állása változhat. Km óra állása: 312.000
Műszaki érvényessége: 2027
Svájcbol származik alapvetően a kocsi, nem sok tulajos. Nem volt az autó neppereknél, tesóknal, öcsiknél.
Van hozzá vezetett szervíz könyv még kintről. Képeket mindenről tudok küldeni.
Úgy vélem, hogy ez nem a lerúgott típus. Erre még vigyáztak, igaz ráfér itt ott egy kis kozmetika de bőven vállalható és még a mai napig luxus autó.
Nem árulok zsákba macskát a jobb oldali sárvédő elem illetve a motorháztető cserélve lett rajta, mivel volt egy parkolásbol adódó "karcolás" és mindkettő cserére szorult. Képeim vannak róla de semmi más nem sérült, nem nagy dologra kell gondolni.
Nagyjából ennyit az autóról. Extrákat nem írom le de szívesen válaszolok a kérdésekre amennyiben lesz. Csere nincs előre is köszönöm.
Kérdéssel kapcsolatban írj emailt: , vagy hívj bátran.