Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapja2008-as Aprilia Mana motoromat eladásra kínálom kihasználatlanság miatt. Műszaki érvényességi ideje 2025. 07. 10-ig érvényes. Amit a motorról érdemes tudni:
Váltója: CVT, ami folyamatosan változtatható áttételt jelent (állandó fordulat változó áttétellel). Városban praktikus és biztonságos közlekedést biztosít a robogóknál megszokott könnyed fürgeséggel. A váltó reakciója és működése tökéletes. Az automata váltó 20 km/h alatt egyébként már érezhetően old és gurulni hagyja a Manát.
Az alapvetően automata váltó a szokásoknak megfelelően változtatható:
így, aki saját maga szeretné beosztani a 76 LE-t az a markolaton elhelyezkedő váltógombokat is használhatja
de, ha a reflex a hagyományos lábváltást szereti, akkor a pedál visszaállításával 7 gang kapcsolható
A fent említett váltásokat a motor felfelé váltáskor a vezetőre bízza, de lefelé váltáskor, ha a megengedett fordulat fölé kerülne a fordulatszám, akkor leszabályoz.
Fokozatai:
sport: a CVT váltó annyira dinamikusra változtatja meg az áttételt, hogy csak gyakorlott motorosok számára ajánlott, közel csúcsteljesítményen jár.
túra: az aranyközépút.
esőfokozat: a fékezések és a kigyorsítások megfelelő adagolásával éri el a biztonságos szintet.
Kézifék: a fokozat nélküli váltó miatt nem lehet fokozatba tenni, így kézifékkel is rendelkezik, hogy a lejtős szakaszon se induljon el a 230 kg.
Alacsony tömegközéppontja (konkrétan a térdmagasságában) lehetővé teszi, hogy könnyedén be lehessen dönteni a kanyarokba és irányítható maradjon szűk helyeken is.
Méretét tekintve egy kompakt motor, mely kényelmes üléspozíciót biztosít. Alapvetően naked (szélvédelem nélküli) motor, de jelenleg a motor kormányra erősített plexivel szerelt.
Pakolási lehetőségek: elől kisebb bukósisaknak elegendő hely található, de alkalom adtán kiváló helyet biztosít értékeinknek, illetve egy kisebb bevásárlás dolgainak. Nyithatóságát nem csak a kormányon elhelyezkedő elektronika biztosítja, hanem egy kulcsos rendszer is. Továbbá 12 V-os aljzatot is tartalmaz, amit egy kis lámpa világít meg.
Eladásra kínált motorunk
aktuális km óra állása: 38.162 km
eredeti hűtőrácsának lamellái kiváló állapotnak örvendenek
rendelkezik markolatfűtéssel
gyári kulcsos
leültetett, így ülésmagassága 77 cm, de új tulajdonosa igény szerint vissza is alakíthatja
egy darab 35 l-es Topcase-vel és két db 39 l-es oldaldobozzal és a hozzájuk tartozó konzollal együtt eladó.
Sérülései: tapasztalatlanságból adódó kisebb karcolásai vannak, melyek a motor futását nem befolyásolják, így azok a kormánysúlyokon, az idomon, valamint az alváz mindkét alsó részén megtalálhatóak. Ezek a csatolt fotókon is látszódnak.
Műszaki adatok
Motor: Vízhűtésű, négyütemű, 90 fokos hengerszögű kéthengeres V-motor. OHC, hengerenként négy szelep. Száraz karteres olajozás, elektronikus benzinbefecskendezés, 38 mm torokátmérővel, katalizátor, önindító.
Hengerűrtartalom: 839 cm3
Furat x löket: 88 x 69 mm
Sűrítési arány: 11,0:1
Max. teljesítmény: 76 LE (56 kW) 8000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 73 Nm (7,5 kpm) 5000/min-nál
Váltó: CVT automatikus nyomatékváltó, szekunder hajtás O-gyűrűs lánccal
Váz: Térhálós acélcső hídváz, a motor teherviselő elemként beépítve
Futómű elöl: 43 mm-es fordított teleszkópvilla
Futómű hátul: Alumíniumöntvény lengővilla, központi rugóstag
Villaszög / utánfutás: 66 fok / 103 mm
Tengelytáv: 1465 mm
Ülésmagasság: eredeti 800 mm-ről leültett 770 mm jelenleg
Fékek elől/hátul: 320 mm-es dupla tárcsa, radiálisan rögzített, négydugattyús féknyergekkel / 40 mm-es tárcsa, egydugattyús féknyereggel
Gumik elől / hátul: Michelin Pilot Road 4 újszerű állapotban, 120/70 ZR 17 / 180/55 ZR 17
Üzemanyagtartály: 16 l
Tömeg: 230 kg
Hossz: 2080 mm
Szélesség: 800 mm
Magasság: 1130 mm
Jelenlegi ülésmagasság: 77 cm