Kategória:
Feladás dátuma:
ápr 30., 21:54Eladnám fellelt állapotú Pannóniámat időhiány miatt. Voltak vele terveim, de úgy tűnik, hogy nálam nem fog egyhamar feltámadni. Valaki már szintén tervezett vele a múltban, akkor kaphatta a rojtos üléshuzatot és az új fényezését a BMW-s csíkozással. Talán ezért is nem rozsdásodtak meg a vázon kívüli alkatrészei. Mindenesetre nem sokáig örülhetett a munkája gyümölcsének, mivel át sem íratta a motort a nevére. Én viszont a jövőbeli átíratáshoz a központi nyilvántartásból lekértem a motor adatait a régi rendszáma alapján, majd a nyilvántartás szerinti tulajdonossal is kezdeményeztem a kapcsolatfelvételi eljárást, de már csak az első tulaj fiához jutottam el. Már Ő sem motorozik, így nem tartott igényt a Pannóniára, viszont az újbóli forgalomba helyezésben szívesen segített volna. Ezért a motor mellé jár az elérhetősége is, hogy újra az utakat róhassa az öreg Pancsi. Tehát jelen állás szerint a motor váz tulajdonjoga tisztázható, így minden további nélkül forgalomba is helyezhető a jövőben, természetesen ehhez kell bele egy blokk is, mivel a sajátja nem került elő a fészerből, ahol néhány évtizedig pihent. Talán az egy kistraktorban végezte. OT rendszámnál számít a blokk évjárata, viszont hagyományos vizsgán csak a típusazonosságot nézik, az pedig 1954-1975-ig ugyanaz, tehát van választék bőséggel:) Szerintem egy jó felújítási alap, ezért is tartottam meg idáig. Ami rajta van alkatrész és kötőelemek azok mind a gyárban kerültek rá 1962-ben. Ha belekerül egy blokk akkor már a többi hiányossága elhanyagolható. A hiányzó alkatrészek pedig minden veteránbörzén kaphatóak. Blokkot plusz pénzért én is tudnék hozzá adni ha igényli a Vevő, de nem évjárat azonos. Ezt majd eldönti aki elviszi.