Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
júl 13., 01:22(Sz)épségben megőrzött, liminált szériás darab a 90-es évekből. Ilyen nincs még egy, legalábbis Magyarországon.
Ez nem recseg-ropog-zörög menet közben, legföljebb a váltó halk kattogása hallatszik (mikor nem tekerünk, csak gurulunk).
3 sebességes Sahcs Torpedo agy, kiváló állapotban, rozsdamentes, keménykrómozott, sosem mattul be, mindig fényes marad -- a kormány, a hajtókarok/lánckerék ugyanígy. Az elülső agy, a csomagtartó, sárvédők, láncvédő, küllők, felnik szintén rozsdamentesek. A váz/villa króm-molibdén acél, aminek porfestése úgy 90 százalékos állapotú.
A váltókar finoman működik, a kontrafék hamar és erősen fog, nem kell ránehézkedni a pedálra. A kézifék gyengébben, rugalmasabban szorít, de ez így van jól, annak nem szabad satuznia.
Hátul terepkülső, elöl aszfaltra való köpeny: a biztonságosabb közlekedésért. (Ezek már cserélt gumik.)
A 26 colos kerékmérethez 52 centis nyeregvázcső tartozik. Kb. 160 és 190 cm közötti testmagassághoz megfelelően be lehet állítani a nyereg és a kormány szintjét. Megengedett terhelés 140 kg (az átlag 120).
Rendben működő dörzsdinamós világítás, ami alig fogja vissza a hajtást, mert kiegyensúlyozott a nyomatéka. Egy agydinamós kerékpárt nehezebb tekerni (bekapcsoltan), mint ezt.
Könnyű ahhoz képest, hogy acélvázas és agyváltós. Csak 16 kg, mint egy kemping bicikli. A holland agyváltósokkal szemben ez az egyik előnye (a másik a krómozás), mert azok általában több mint 20 kilósak. Rossz utakon, padkáról le- vagy kátyúba hajtva hatalmasat üt a hátsó kerekük, veseszaggató érzés.
Türkizzöld, tengerzöld árnyalatú. A fény-árnyék hatás enyhén ragyogóvá teszi a metál fényezést.
(Kicsit igényesebb kerékpározóknak ajánlanám -- kocsmába járni, a földekre ki kapálni kevésbé minőségi bicikli is jó.)
Irányáras.