Cím:
Kategória:
Feladás dátuma:
ápr 12., 23:47*** Személyes átvétel előnyben, ki is lehet próbálni.
3 sebességes Sahcs Torpedo váltó, kiváló állapotban, rozsdamentes, keménykrómozott hátsó agy, kormány, hajtókarok, felnik. Szintén rozsdamentes, króm-nikkel elülső agy, csomagtartó, sárvédők, láncvédő, küllők. És molibdénacél váz/villa. Ez nem teljesen rozsdamentes, de több mint 90 százalékban ép felületű, megkímélt.
Közel minden fémalkatrész rozsdaálló, még évtizedek után is.
**A váltókar leheletfinoman működik, mint egy óramű, precíziós szerkezet. A kontrafék nagyon hamar és erősen fog, mint egy elektromágnes, nem kell ránehézkedni a pedálra. A kézifék jóval gyengébben fog, de annak nem is szabad satuznia, mert balesetveszélyes volna.
Hátul terepkülső, elöl átlagos állapotú aszfaltra való köpeny: a még biztonságosabb közlekedésért. (Ezek már cserélt gumik.)
A 26 colos kerékmérethez 52 centis nyeregvázcső tartozik. Kb. 160 és 190 cm közötti testmagassághoz megfelelően be lehet állítani a nyereg és a kormány szintjét.
**Tökéletesen működő dörzsdinamós világítás, ami alig fogja vissza a hajtást, mert nagyon jól beállított a nyomatéka. Egy agydinamós kerékpárt nehezebb tekerni (bekapcsoltan), mint ezt.
Meglepően könnyű ahhoz képest, hogy acélvázas és agyváltós. Csak 16 kg, mint egy kemping bicikli. A holland agyváltósokkal szemben ez az előnye, mert azok általában vastagított aluvázasak, és több mint 20 kilósak. Rossz utakon, padkáról le- vagy kátyúba hajtva hatalmasat üt a hátsó kerék, kellemetlen, veseszaggató érzés.
(A 'Commander', ill. 'Kommander' parancsnokot jelent. A Bundeswehr, a német hadsereg laktanyáiban közlekedtek evvel a korlátozott példányszámú típussal.
Nem is az a lényegesebb, hogy hol használták, hanem hogy ilyen időtálló kerékpárokat manapság már nem nagyon gyártanak, nagyobb mennyiségben, mert nem térülne meg a befektetés.)