Feladás dátuma:
aug 19., 15:40Eladó 2001-es gyártású BMW Pre-Facelift E53 X5. Automata váltós, összkerék meghajtásos, soros 6 hengeres, 3000 köbcentis Turbo-Diesel motorral. Sok Műszakival, amely 2027.01.17.-ig érvényes.
Hibátlan, erős motorral, melynek vezérlője meg lett írva olyan teljesítményig, amelyet még az Automata váltó kényelmesen elbír. Így a gyári 184 lóerő helyett körülbelül 230 lóerőt tud a motor. Ezáltal a gyors előzésekhez is iszonyatos dinamikát biztosítva.
Az autó üvegei a B oszloptól hátrafelé sötétítettek, műbizonylattal. Kasztnin 1-2 kavicsfelverődés található elől, ezen kívül esztétikailag korához képest rendben van, ahogy az a képeken is látható. Abszolút nem egy leharcolt darab. Rohadás nincs és belátható ideig nem is lesz, mivel galvanizált alul a kasztni és az alváz is. Beltér dohányzásmentes, bézs színű és bőr, faberakásokkal, amelyek szintén egységesek, teljes belteret tekintve 1-2 apróbb esztétikai hibával. Csomagtérben utólagos mélyládának, erősítőnek szakszerűen kivitelezett kábelezés található már készen.
Összességében az autó kívül-belül jó állapotú, nem összetévesztendő leharcolt, műszakilag megbízhatatlan állapotú társaival!
Az autóhoz jár a 4 db képen látható alufelni jó nyári gumikkal, és egy gyári alufelni pótkerék gyanánt a csomagtartóban, valamint +4 ugyanolyan felni, ami most is rajta van, szintén jó, téli gumikkal.
A kilométer számlálóban 430.000 km van, ami nem valós, hiszen 2024 tavasszal kapott egy új motort, a forgalmiba bejegyzettel azonos motorkódút, amelyben csak 260.000 km van, melyen egy teljes motor generált végeztettem. Sehol nem folyik, és nem is fogyasztja az olajat sem és a vizet sem. Mindig stabilan tartja a szintet mindkettő és nem szennyeződik.
Amióta nálam van, ezek lettek cserélve:
- Motor generál, összes tömítés cserélve 2024 tavasszal
- Mind a 6 porlasztó felújítva 2024 tavasszal
- Rail cső kitisztítva, felújítva 2024 tavasszal
- Üzemanyag tank leszedve, kitisztítva 2024 tavasszal
- Összes üzemanyag cső és szűrő újra cserélve 2024 tavasszal
- Magasnyomású pumpa felújítva 2024 tavasszal
- Felújított Turbót kapott 2024 tavasszal
- Osztómű felújítva, új olajjal feltöltve 2024 tavasszal
- Differenciálmű felújítva, új olajjal feltöltve 2024 tavasszal
- Kardán felfüggesztő újra cserélve 2024 tavasszal
- Hardy tárcsák az összes újra cserélve 2024 tavasszal
- Automata váltó szétszedve, átmosva és mechatronika felújítva 2023 ősszel
- Vandler felújítottra cserélve 2023 ősszel
- Új Önindítót kapott 2024 tavasszal
- Új EGR Hűtőt kapott 2024 tavasszal
- Automata váltó olaj csere 2024 tavasszal
- Klíma hűtő ventilátor felújítva 2024 tavasszal
- Összes folyadék és olaj lecserélve 2024 tavasszal
- Olajszűrő, Levegőszűrő, Pollenszűrő lecserélve 2024 tavasszal
- Gyári féktárcsák nagyobb, hűtött tárcsákra cserélve elől 2024 tavasszal
- Futómű és összes szilent elől kicserélve 2024 tavaszal
- Új vízpumpa 2024 tavasszal
- A motortérben a vízrendszer összes vízcsöve és a csonkok kicserélve újra 2024 tavasszal
- Generátor felújítva 2024 tavaszal
- Új 100Ah-s Exide Premium akkumulátor, 900A indítóárammal 2024 tavasszal
- 2025 Márciusában teljes hengerfej leszedve, dióhéjas tisztításon átesve, aztán gépműhelyben felújítva, síkolva, szelepek cserélve, gyári tömítésekkel szakszerűen összerakva
- 2025 Márciusában összes folyadék és szűrő a Motorban cserélve
- 2025 Márciusában már ha levetettem a hengerfejet akkor új, gyári, teljes vezérlés szettet kapott
- 2025 Márciusában új óracsoportot kapott, ugyanis az előző pixelhibás lett, de adom hozzá a régit is
Amik még cserések lesznek a jövőben:
- Hátsó híd szilentek (nem nagy tétel)
- Bal első ajtó zár mechanika
- ABS Jeladó
- Klíma Előtét ellenállás
- Fogaskoszorú tapsol, de adom vele a cserealkatrészt
Ezek elvégzése után egy szinte már tökéletes műszaki állapotú első szériás X5 lehet az új gazdája tulajdonában, melyet megbecsülve hosszú éveken át hálásan tehet szolgálatot.