Feladás dátuma:
szept 20., 19:36Kérem figyelmesen olvassa el!
A gépjármű 10 éve van a tulajdonomban, 212 ezer kilóméterrel vásároltam, Olaszországból!
10 év elég sok idő, ezalatt sok minden történt vele.
Folyamatosan 15.000ként kizárólag liqui moly olajjal történt a csere, illetve minden olajcserénél az összes szűrő volt cserélve.
401.000nél kapott egy új Gyári Eredeti Garrett turbot hivatalos magyarországi forgalmazótól!
Nem cseredarabos, nem felújított, nem gyári felújított, hanem eredeti turbot.
A csere oka, hogy beszívott a turbo egy műanyag darabot és ezért eltörtek a lapátok mielőtt a karbantartás hiányára fogná valaki.
423.000nél Váltóolaj, differenciálmű olaj is cserélve volt.
Szelepfedéltömítés 434.000nél.
Vadonat új gyári kormányművet 440.000 kmnél kapott.
441.000 km Hátsó rugókat kapott újat
458.000nél a teljes hátsó bölcső lekerült és teljes újraszilentezés történt lengőkarokkal együtt, kardánközpontosító csapágy cserével.
477.000nél vadonat új hűtősort kapott
(Vízhütő, Cooler, Klímahűtő szárítószűrővel)
Megkapta a C55 Gyári Brembo nyergeit 345 mmes fúrt tárcsákkal a képen is látható gyönyörűen kitölti a ritka Hoedus alufelnit ami kétszéles gyárilag
Vadonat új 2024es Pirelli Sottozero 3 téligumi szett tartozik az autóhoz illetve egy Vadonat új Goodyear Eagle F1 Assymetric 6 nyári gumi szett fél millió ft értékben.
Sajnos most jön az érem másik oldala, hiába ennyi karbantartás illetve odafigyelés van megoldandó feladat rajta azért is ennyi az ára!
A hütősor beépítés után derült ki, hogy a klímarendszer valahol elengedi a nyomást ezt ki kell deríteni. A tetőkárpitot cserélni kell mert elkezdett lógni nem durván de észrevehető. A kormányelfordulás érzékelőt cserélni kell mert sajnos emiatt a tempomat hibát ír és csak cikkszámmal megegyezőt fogad be.
Kormány kopott ujra kell bőrözni.
Ablakmosó tartályt cserélni kell motorokkal együtt ami alkatrész megvan a garázsomban illetve egy jobb oldali fényszórót mert a magasságállító nem működik.
Természetesen fél millió kilóméter után nem makulátlan karcolások vannak rajta a felnin is.
Inkább apró de sok idegesítő hiba van rajta.
Rengeteg mindent tudnék még mesélni de nem lenne elég a karakter hogy mennyire sokat foglalkoztam a kocsival illetve hogy milyen jó élmény menni vele hihetetlen.
Akit érdekel írjon vagy hívjon, mindent meghallgatok természetesen!
Köszönöm ha elolvasta!