Feladás dátuma:
feb 26., 18:27Köszöntöm kedves Érdeklődő !
Ez a Wagon R+ egy 1300 köbcentis, 4 hengeres, 76 lóerős motorral rendelkező, fullextrás autó, még megfejelve plusz kiegészítőkkel, és (a kora ellenére is) igencsak kitűnő állapotban van !
Az volt a terv, hogy ez a jármű örökre a család birtokában fog maradni !!!
(Ennek tett keresztbe a kerti munka közben történt csigolyatörésből keletkezett egészségromlásom. Kizárólag e miatt eladó most az autó ! )
Az Eladó első tulajdonosa a gépkocsinak !
Fontos !
Az autóval soha, semmikor Nem történt baleset, a karosszéria festése még mindenhol gyári !!!
Az autó motorja és a futóművei 30.000 kilométerrel ezelőtt teljes felújítást kaptak !!!
Most volt Műszaki vizsgán !!!
Az autó téli időjárásban alig volt használva !
Az autóban soha senki sem dohányzott !!!
Felszereltség:
Az opcionálisan megrendelt fullextrás autót a tulajdonosa még megfejelte azzal, hogy rakatott bele egy sebváltózárat, valamint ultrahangos riasztót is.
Sőt ! Azt kérte, hogy az elektronika a kocsi központi zárjainak bezárását követően, húzza fel az esetleg nyitva maradt elektromosan működő első ablakokat, és csak azt követően élesítse a riasztót !
Található benne / rajta:
Gyári klíma, légzsák, centrálzár, színezett üveg, elektromos ablakemelő, ködlámpa, hátsó spoiler, beépített féklámpával, tetőkorlát, rá való vadiúj, (bontatlan csomagolásban vannak) a zárható tetőcsomagtartó rudak, oldalvédő gumicsík, 4 db gyári sárfogógumi, fényszóró elektr. magasságállítása, ultrahangos riasztórendszer, beépített sebváltózár, teljes értékű, még sosem használt pótkerék, a gépháztetőn belül fel lett szerelve a dieselekhez gyártott zajcsökkentő, újszerű állapotú vonóhorog, továbbá a gyári könnyűfém felniken Goodyear, a 3 éve újrafényezett acélfelniken pedig Continental téli gumik vannak. Mindkét garnitúra 3 éves, és még félig sem lett elkoptatva ! Gyári kerékőr van valamennyi keréken Múlt ősszel lett kicserélve az antenna jelerősítője egy nagyobb teljesítményűre, valamint + 200 %-os fényerővel működő izzók lettek véve a fényszórókba. CD lemezlejátszós, Klerion autórádió is van a műszerfalába beépítve.
Ám a motorban lévő gumi alkatrészek (szelepszárszimeringek, szimeringek, bordásszíj, valamint ékszíjak) elöregedése miatt, 3 évvel ezelőtt, az (egyébként autószerelő) gazdája szétszedte az autó motorját és azt (kizárólag gyári alkatrészekkel) teljesen felújította ! Nemcsak a dugattyúgyűrűk, hanem még valamennyi siklócsapágy is ki lett cserélve benne ! Vadonatúj kipufogó kiömlőcsonk is került a hengerfejre.
Ekkor 162.000,-km volt a motorban. A teljeskörű felújítás elvégzése óta, szinte pontosan 30.000,-kilométert tett meg az autó.
És a motorján kívül mind a 4 futóművét is teljesen felújítottam !!! Azoknak valamennyi kopó alkatrészét eredeti japán, új alkatrészre cseréltem ki !!
Továbbá még vadonat új (már horganyzott belsejű) benzintankot, a benne lévő benzinszivattyút, (mely együtt van a szintjelző egységgel), a benzinbetöltő csövet, hozzá a gumi toldócsövet, valamint a hangtompító dobot is lecseréltem vadonatújra ! Az autó felújításakor beépített eredeti Suzuki alkatrészek (4 évvel ezelőtti) ára 986.000,-forint volt !!!
A jobb értékesíthetőség miatt, az autót 2025. Febr. 26.-án Műszaki vizsgáztattam.
Annak érvényességi ideje: 2027. 02. 26.
Mivel éppen itt volt a (Motul félszintetikus) motorolaj és olajszűrő, + légszűrőbetét cseréjének ideje, ezért azt is elvégeztem rajta.
A sebváltóban is 10.000,-kilométerrel ezelőtt lett lecserélve a szintén Motul hajtóműolaj.
Az autó kizárólag a nyári Goodyear gumikkal szerelt könnyűfémabroncsokkal, a pótalkatrészekkel és egy egyedileg készíttetett ponyvával együtt eladó !!! A gyári, könnyűfém felnis kerekekért 4 x 20.000 = 80.000,- forintot, az alkatrészekért 288.000 x 0,6 = 172.000,-forintot, a ponyváért pedig 20.000,-forintot kérek.
Mindezek vételára tehát: 272.000,-Ft
Ehhez jön még az autó vételára: 885.000,-Ft
Összesen: 1.157.000,-Ft
Higgye el, megéri megvenni !!!