Kategória:
Feladás dátuma:
tegnap, 12:39Sziasztok! Eladó lett ez a ritka SC59-es Honda CBR 1000 RR. Egyedi arany-fekete fényezéssel mely az egyik legritkább színkombináció ebben a típusban. Egyedi az egész motor, példátlan állapotban van. Öhlins, Akrapovic Rendszerrel. Keveset Futott Motor. EZ Nem Europai Fireblade, Rendes USA CBR 1000RR.
A motorról részletesebben
-2010-ben lett forgalomba helyezve
-Ritkán használt motor, ez a külsején és motorikusan is látszik.
-28xxx km.
-Március 22-én kapott olajcserét, azóta csak a műszakiig lett vele menve. Ezek az olajcserék szezonálisan megtörténnek, ha cserélve is van akkor kb 4000 km-enként. Vagy Szezon végén, szezon elején.
-Műszaki májusban lett megcsinálva rá.
-Gumik jó állapotban. Bridgestone s22 szett van rajta. A hátsó gumival tavaly nyáron kaptam szezon végén egy defektet (üvegdarab ment a gumiba, utána trélerezhettem is haza.) szóval majdnem hogy csak új gumi van hátul. Az első is bőven kibírja ezt a szezont.
- 2x ezer kilómétert futott gold erősíłett DID láncot kapott, eddig az eredeti lánc volt rajta. Nem volt vele egykerekezve, nem lett áttételezve és nem lett a motorral ökörködve.
-Kovácsolt lánckerekekkel.
-Tavaly lett a fékolaj cserélve.
-Új akkumulátor
-Adom hozzá a gyári kipufogórendszert is, és a motoron öhlins futómű van, carbon akrapovic rendszerrel.
-Ledes indexek, a motoron kb minden egyedire lett csinálva.
-Fekete plexivel, és a gyárijával
-Zselézett, hímzett, alcantara bőrülések. Természetesen a hátsó is jár hozzá + az üléspúp ami carbon mintázott, színazonos.
Kiemelném, ezzel a motorral ritkán volt menve. KM állásból is látszik, és a motor előéletéről is egy regényt tudok írni/telefonban mesélni. Lényegében az előző tulaj és köztem 2 km távolság van, ez a motor egész életében megvigyázott kezekben volt. Nem Volt Vele Esve, És Nem Dőlt EL Álló Helyben A Motor. Eredeti állapotban van.
Nem volt vele pályázva, mindig megkapta azt amit igényelt. Már-már megszállott módon lett elrakva, fűtött garázsban volt tárolva az esetek 90 százalékában, ponyvázva. Erre tényleg csak felülsz s élvezed hogy van alattad egy ezres motor. A motoron a tankon kívül nem tudok felhozni olyan részt amin észrevehető karc lenne. Bár azok a minimális hangyafasznyi karcok is a bőrruha miatt vannak rajta.
A kötelező árral kapcsolatos károgássokkal tekintetben, ezen a motoron a zselés ülések, egyedi alkatrészek, kipufogórendszer, futómű kb 1.1m extra. És hozzá adom még a gyárit is, ha műszakiztatással gondok lennének. Bár nálam sose volt ilyen gond, a műszakin is az akrapovic volt rajta a db killerrel.
Természetesen adhatom magát a motort kicsit olcsóbban, irányára alkuképes reális keretek között. Tesztvezetők kíméljenek, kipróbálás csak is a motor vételárának letételét követően történhet meg.
Nyugodtan keress telefonon, vagy üzenetben. Sokat tudnék mesélni a motorról.