Feladás dátuma:
júl 24., 08:17Eladó ( értelmes dologra cserélhető ) a képeken látható 2001.évjáratú 1.8. 16V benzines Renault Laguna személyautó ( + donor autó ebben az árban )
Az autó közel 9 éve tulajdonom. Utóbbi két évben szinte csak az udvarban állt kihasználatlanul ( harmadik autóként ), ezért érvényes műszaki vizsgával már nem rendelkezik.
Két évvel ezelőtt az autó motorja autószerelő hibája miatt teljesen felújításra került: vettem bele annó új klímakompresszort és kompresszor csere után követő 500 mtr-en belül a helytelenül feltett új hosszbordás szíj főtengely ékszíjtárcsa alá beszorult és megállt az autó. Így sajnos fel kellett újítani motort hengerfejet. Új szelepek, új vezérlés szett, új okoskerék, új csapágyak, új dugattyúgyűrűk stb. (Az autó korábban sem ette az olajat az átlagos futásteljesítmény mellett sem:~ 300.000 km van az autóban )
Néhány hete közel két év állás után ismét beindítottam: a sok állásban valamelyik felső, vezérlés alatti szimering megadhatta magát, mert folyik belőle a motorolaj a burkolat mögött felülről. Kéziféket nehezen lehet felhúzni, illetve jobb hátsó abs jeladó érintkezője rozsdás lehet, hibát jelez. Ezt meg kell igazítani ( új kábelt vettem hozzá, azt adom, lehet, h nem is kell cserélni ) .
Ezt a pár dolgot kell átnézni, olajaket lecserélni és akár mehet műszaki vizsgára...
Az autó klímáját a helyi Renault szakszervízben újíttattam fel ( új klímahűtő van pl benne ), de miután a motor fel lett újítva, gázt már nem töltettem fel.
Annó a hátsó hídszilentek cseréje is szakszervizben történt meg.
Karosszériája gyári galvanizált, ezért néhány kavicsfelverődések helyétől leszámítva rozsdamentes!
Külső fényezés: első és hátsó lökhárító és motorháztető lakkleprgésesek (típushiba ) viszont ugyanebben színben donorautón megtalálhatók szép állapotban!
Ami viszont nem szép : tető lakkfényezését kikezdte a nap: kb belső visszapillantó tükör feletti területen.
A magyar autónak kettő indítókártyája van ( jól nyit, zár, indít ).
Belső: ph2/2(!) bézs színű, nincsen lelakva, szétülve, dohányzásmentes, de koszos, kárpittisztítás szükséges.
Fogyasztása gyári: 6-6,5 l/ 100 km ( klímával +~0,5 l )
A donorautó okmányok nélküli ( ex külföldi papíros, rendszámos ) , 1.6 16V halk, motorja csendes, viszont műszerfalon minden világít ( abs, légzsák, fék stb ) szinte semmi nem működik ( ablak, klíma, ajtózár stb ) csak karosszériaelemek miatt vettem meg, lábon hoztam haza, de sok mindent nem tudok róla elmondani, nem saját használatból származik.
Az autókhoz jár egy még többféle felújításra szoruló kerékgarnitúra ( alufelnik pluszban 16/17 coll, lemezfelnik ) , és még rengeteg használt ( használható ) alkatrész, néhány új be nem épített is.
Összességében tehát: általános karbantartás szükséges és műszaki vizsga és mindennapi használatra alkalmas lesz az autó.
Ez két autót egyben el is cserélném értelmes dologra: pl néhány éves közép, felső kategóriás stihl fűrészre, sthil fűkaszára, olasz nagykerekű robogóra ( liberty, italjet torpedo, looxor stb ) E-bike-re ( 27/29 méretben ) , fűnyíró traktorra, fűnyírótraktorra stb.
Néhány héten belül érkezik tüzifa hozzánk és az autók helyére fog kerülni, ezért sürgős az eladás.
Csak és kizárólag értelmes magyar állampolgárnak adom el adásvételi szerződéssel az autókat ( nincs bianco, nincs megbízási, nincs ideiglenes kivonás ), vállalkozásnak pedig csak akkor adom el, ha személyesen eljön velem a kormányablakba és tulajdonjog változást bejegyzik részére, más opció nem lehetséges.
A feltüntetett ár a két autóra egyben értendő ( külön csak a donorautó nem eladó )! Mivel valamennyi internetes felületen és fórumon ez a legolcsóbb opció a kategóriában, így 170.000 forintos ajánlatot nem fogadok el!
Telefonszámkijelzéssel tudok hívásokat fogadni, leginkább munkaidőn túl, munkaidőben ( 08:00 - 17:00 ) korlátozottan vagyok elérhető.