Eladóvá vált szeretett, nagy becsben tartott autóm, újabb vásárlása miatt. Automata váltó, digitális kétzónás klíma, xenon fényszóró, ülésfűtés, tempomat, parkoló radar elől-hátul, ledes kilincsvilágítás, gyári frissített navigáció, esőszenzor, távolsági fényszóró asszisztens, fedélzeti komputer stb. 2018 májusa, tehát lassan 7 éve van a tulajdonomban, ezalatt semmilyen (kopóalkatrészeken kívül) problémája nem volt. Folyamatosan elvégeztem rajta minden kötelező jellegű szervizeltetést, illetve rengeteg olyat is, amire amúgy nem feltétlenül volt szükség, de én elővigyázatosságból azokat is megcsináltattam. Az autónak vannak esztétikai hibái, én ezekkel már nem akartam foglalkozni, élőben az összes apróbb hibát természetesen megmutatom. Az összes munkáról megvan a papír, ezeket szintén személyesen meg tudom mutatni. A teljesség igénye nélkül, 2018 óta az alábbi munkálatok lettek elvégezve: Motortartó gumibak, vezérműlánc-, főtengely szíjtárcsa-, hosszbordás szíj csere (teljes vezérlés 285.000 km-nél), turbó felújítása (295.000 km-nél), első toronycsapágy- és lengéscsillapító (315.000 km-nél), osztóműolaj csere (296.000 km-nél), szívócsatorna dióhéjas tisztítása-, olajszűrőház tömítés készlet- és szívósor tömítés szelepekkel illetve hátsó lengéscsillapítók felújítása (341.000 km-nél), utolsó fékfolyadék- és osztómű olaj csere 2024.02.16.-án, porlasztók tisztítása- és szelepfedél (347.000 km-nél), új akkumulátor (2024.02.15.), teljes bal első zár csere, váltóolaj csere kb. 300.000 km-nél stb, de élőben és telefonon is nagyon szívesen válaszolok bármilyen felmerülő kérdésre. Köszönöm ha végig olvasta a hirdetést.