Cím:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaEladó Hyundai i40! 116 Le, 2012-es évjárat.Kihasználatlanság miatt, harmadik autóként használt, szép- és jó műszaki állapotú gyöngyházfehér színű kombi. 4 éve vettük és eddig 40000 km használtuk. Rendszeresen szervizelve, nagyon sok minden cserélve. Eddigi javítások időrendben - olaj- és szűrők 10-15 ezer km-es intervallumban -hűtőcsere -EGR, DPF kiiktatva, kiírva olajszint emelkedés miatt. Egyúttal kapott egy motoroptimalizálást, L. A. chipnél, kb. 150 LE -szívócső csere -kormánycsillag csere. -Exide akkumulátor, nem start-stoppos, legalább nem áll le minden megállásra -szívósor tisztítás és csappantyú csere /László Zsolt féle csappantyúk/ -új gyári Garett turbó -fűthető kormány újrabőrözés -hátsó fékbetétek cseréje -jobb első toronycsapágy és rugó csere -kuplungtárcsa, kinyomócsapágy, alsó- és felső munkahenger, főtengely- és féltengely szilentek cseréje -jobb oldali kormányösszekötő gömbfej -első féktárcsák és betétek cseréje. Ezenkívül műszerfal zörgés megszüntetve, belső izzók, rendszámtábla és tolató izzók ledesre cserélve. Halogén izzók nagy fényerejűre cserélve, így elég jól világítanak. 16-os gyári alufelnik kb. 4000 km-es téligumikkal. 18-as, 4éve újonnan vásárolt alufelni, akkor újonnan vásárolt azóta kb 30000 km-t futott gumik hátul, elől kb 4000 km-t futott újszerű gumikkal. Az plusz 200000 Ft. Tetőcsomagtartó, plusz 30000 Ft. Egy-két apróbb esztétikai hiba nyilván található rajta, de semmi szemetszúró. Szélvédő alsó sarkában pár centis repedés a hologrammos matrica és a fekete keret között, de ez így van mióta megvettem. Ha úgy alakul, akár friss nűszakival is vihető, ha valakit a közelgő műszaki tartana vissza. Köszönöm ha végig olvastad.