Eladó szerelem autóm, irdatlan mennyiségű idő és pénz lett beleölve, olyannak adnám oda aki tudja majd értékelni és imádni fogja. Van céges, van olasz van Legacy újabb, van Outback, sokkal újabb, van Merci, van minden, mert autóbolond vagyok de ő nincs még1. A képeken szereplő autók zöld BH Lega és a w211 E merci is mind az enyémek mint magánszemély, gyűjtögető típus vagyok.
Rettenetesen ritka limitált Grand Wagon kivotel, csak 97 ben volt, a GTB toldatai és belseje, 2.5 liter boxer benzines 4 henger 16 szelep, nem 156 hanem 175 lovas motorral, emelt hasmagassággal az Outback futómüvével,
új Monroe Original 5 ev garanciás lengéscsillapítók torony alatt pogácsával hogy keményebb legyen, épített manuál váltó, forester xt turbobol, módosított kardán, 4.44 és 3.9 Difi most a rövidebben fut és csak hátsókeréken, megvan a teljes első hajtás is és még az automata váltója is. ( ez csak automatában létezett.) Alapvetően ez egy 4 sebességes nyomatékváltós automata 4x4es terep kombi. Skandináv államok, svájc es az oroszok imádják mind a mai napig mert elképesztően jó az összekerékhajtása. Így hátsó keréken élvezetesebb és kevesebbet is fogyaszt, nem terepeztem vele nem arra vettem.
A kormánymű nagyobbat fordít "gyorskormány"
Vadonat új nissens hűtő, fél éve lett kicserélve,
Új conti contitech komplett vezérlés 2ezer km van benne ekkor új gyertyák,
Rengeteg febi bilstein szilent elol nagyok hátul nagyok karok cserélve, plusz powerflex poliuretan szilentkészlet.
Új teljes hátsó fékrendszer mind pofák mind dobok tárcsák betétek, elol még jó tárcsák, hozzá még egy pár pluszba és bontatlan Zimmerman betétek. Rengeteg plusz új Moog alaktreszem van még a kormányműhöz talpasgombfejek axialcsuklok rudak.
Teljesen kilakatolva körbe, ablakok, tető, az alja, taposók, gerendánál, bekötesi pontoknal, bolcso korul, tornyoknal amblokk minden aztan ujra, majd alvázvédőzés is és fényezés is. Ez volt laza 800 ezer :)
Minden kenyelmi elektronika mukodik. Tukor, ules futes, dupla napfenyteto es nem azik be, a becker kodolhato gyari radioja onmagaban egy kincs. 288 ezernél teljesen felútítva a motor: szelepek gyuruk huvelyek hengerfej, Automatából manuálist csinálni papiron is nem olcso :) emil freyes friss müszakival. Van rajta vonóhorog, egy ideig sokat futott pályán futóval. Már csak hobbiautó 6.ként használva hébe hóba de azétt friss 5w30 motul 8100xclean benne. Az autó teljes élete lekövethető dokumentált eredeti gazdaja adataival minden az össszes számla papíralapon plusz szervízkönyv.! Csak az elmult 2 évben vagy 2 milliót :) szerelemből vagy hosszútávra ritka japán gépet ajánlok!