Kategória:
Feladás dátuma:
ma, 17:18Megtekinthető: 2120 Dunakeszi Fő út
Pénz visszafizetéssel garantált futásteljesítmény!
Eladóvá vált saját, első tulajdonban lévő, magyarországi előéletű Peugeot Boxerem, amely a duplakabinos, alvázkivitelű, L3-as hosszúságú, Business Heavy változatba tartozik. Az ilyen konfiguráció kifejezetten ritka és keresett a használtpiacon, mert egyszerre kínál hét személy számára kényelmes utazást és komoly raktérkapacitást. Aki brigádot és felszerelést, anyagot vagy nagyobb eszközöket mozgat nap mint nap, annak ez a kombináció valódi előny: a csapat együtt érkezik a helyszínre, miközben a raktér mérete és kialakítása a munkavégzés igényeihez igazodik.
A jármű különlegessége nemcsak a kialakításában rejlik. Az úgynevezett Heavy kivitel erősített első és hátsó futóművet kapott, ami stabilitást, tartósságot és kiszámítható viselkedést biztosít még terhelés mellett is. Az ilyen jellegű használathoz kifejezetten fontos az alvázas alap és a megerősített futómű, hiszen a mindennapi igénybevételben az anyagminőség és a konstrukciós tartalékok sokat számítanak. Az autó ennek megfelelően magabiztos érzetet ad, a felépítmény és a futómű párosa munkára termett.
A Boxer újkora óta itthon fut, végig követhető magyar előélettel és dokumentáltan. A garantáltan alacsony futásteljesítmény, a szervizkönyv megléte, a rendszeres és friss szerviz, valamint a két gyári kulcs mind azt támasztja alá, hogy gondosan tartott, megkímélt, nemdohányzó, garázsban tartott példányról van szó. A hazai első forgalomba helyezés és a törzskönyv megléte megkönnyíti és átláthatóbbá teszi az adásvételt nincs külföldi múltból eredő bizonytalanság, az előélet tiszta és ellenőrizhető.
A motor a korszerű Bluehdi technológiát alkalmazza Adblue-rendszerrel, Euro 6-os környezetvédelmi besorolással. Ez a kombináció a mindennapi városi használat és a zónaszabályozások szempontjából is előnyös lehet, miközben országúton is hatékony és kulturált működést ad. A hatfokozatú kézi váltó jól elosztott áttételezése segíti a terheléshez igazított, rugalmas haladást. A hajtás első kerekes, amely a tömeg és a helykínálat szempontjából kedvező, és a karbantartási költségek terén is kedvező megoldásnak számít. A 3 500 kg össztömegű jármű B kategóriás jogosítvánnyal vezethető, így flottába vagy több felhasználó közé is könnyen beilleszthető.
A duplakabinos kialakítás hét ülőhelyet biztosít, a hátsó sorban is fej-, illetve kartámaszokkal és a kategóriához mérten kényelmes, strapabíró szövetkárpittal. A vezetőülés állíthatósága (köztük deréktámasszal) megkönnyíti a hosszabb munkanapokat is, és segít, hogy ideális testtartással vezessen, ami napi sok órás használat mellett nem elhanyagolható szempont. Az utastér kialakítása egyszerre praktikus és tartós: a könyöktámaszok és a funkcionális tárolók megkönnyítik a mindennapi eszköz- és iratkezelést, a műszerfal és a kezelőszervek pedig áttekinthetők és könnyen megszokhatók.
A raktér méretezése és a hosszú, L3-as kialakítás együttese komoly logisztikai előnyt jelent. A hosszabb anyagok, szerszámok, dobozok és gépek elhelyezése átgondoltan megoldható, a belmagasság pedig lehetőséget ad a rakomány ésszerű rendszerezésére. Az ilyen paraméterekkel rendelkező duplakabinos kisteher sok esetben kiválthat két járművet: nem kell külön szállító és külön személyszállító autót fenntartani, hiszen egyben oldható meg a brigád és a felszerelés mozgatása. Ez a mindennapi logisztikát egyszerűsíti, az üzemeltetési költségeket racionalizálja, és a szervezést is gördülékenyebbé teszi.
Vezethetősége és kezelhetősége a méreteihez képest barátságos. A nagyobb karosszériákra jellemző jó kiláthatóság, a pontos kormányzás és a terhelésre felkészített futómű együttese városi és országúti környezetben is kiszámítható. A fedélzeti rendszerek, köztük a menetstabilizátor és a kipörgésgátló, a hétköznapi munkafolyamatok közben is hozzájárulnak a biztonsághoz. A ködfényszórók és az automata szintszabályozós fényszórók rosszabb látási körülmények között is hasznos kiegészítést...