Az autót 2023 közepén hozták be Ausztriából, első magyar tulajdonos vagyok. Az autó napi használatban volt / van (km növekszik). Városba és hosszútávon 50/50 arányban volt használva.
Hóban, sárban, árkon-bokron, emelkedőn le-föl vígan közlekedik, a 4x4 teszi a dolgát közúton és terepen is! (lenti linkeken látszik mit tud a kocsi terepen) Óriási belső tér és sok pakoló rekesz miatt a csomagtartót szinte lehetetlen tele pakolni (alvásra is elegendő a tér). Olaj és szűrőcserék 15.000-ként voltak. Vonóhorog, széles tetőcsomagtartó.
Nem egy fiatal autó, de szerethető Gépsas a maga előnyeivel és hátrányaival.
Kicserélt, alkatrészek:
- 180.000km (2023.10.02) Teljes vezérlés csere (vezérmű, hosszbordásszíj, stb.) Főtengely szimering Váltóolaj Olajszűrő, Levegőszűrő, Gázolajszűrő Vízpumpa 4db új téligumi
- 185.000km (2023.12.05) Toronycsapágyak + szilentek Talpas gömbfej 2db Lengéscsillapító (első) Kardántengely csere, Difi karbantartás Féktárcsa, Fékbetét csere 2db Kerékcsapágy (első) Kézifék munkahenger Rázópad, motordiagnosztika , stb tesztek
Apró hibák: hátsó ablakfűtés nem megy, csomagtartó ajtó központi zárja néha többszöri próbálkozásra nyílik kormányműben valami kattog, szerelő szerint nem veszélyes de lassan cserélni kell pár alkatrészt klíma folyadékot fel kell tölteni kisebb rozsdafoltok üzemanyag jelző néha beakad-beesik
Eladás oka: - lehetőségem adódott nagyon olcsón megvenni egy jobb kategóriájú, újabb autót.
Megtekinthető, kipróbálható Dunakanyarban. Komoly érdeklődés esetén Budapestre is bemegyek.
Kangoo a Terepen: