Az autó gyártási éve 2009, benne egy 1.4 TSI (Caxa) motor ketyeg csendesen, amit egy száraz duplakuplungos, 7 fokozatú DSG (DQ200) váltó egészít ki. Az autó gazdagon felszerelt, és minden extrája hibátlanul működik. A típus ismert néhány hibáról, de nálam ezek egyike sem jelentkezett. Mindenesetre előrelátóan cseréltettem is rajta a kényes elemeket, így a teljes vezérlés, a nagynyomású üzemanyagszivattyú és a DSG váltóolaj is új, mindössze kb. 5.000 kilométert futottak. Apróságokat is cseréltettem, például toronycsapágyakat és hátsó stabilizátor pálcákat, de minden javítás dokumentálva van. Az előző tulajnál a DSG mechatronikát is cserélték, így ettől nem kellett tartanom, neked sem kell majd, csak figyelj a váltó olajcserére. Az autón egyetlen módosítás található: az alap légszűrő helyén egy jó minőségű direkt szűrő található, amelyhez természetesen adom a borsos árú K&N olajzót és tisztítót is.
A karosszéria szép állapotban van, csupán a bal első sárvédőn található egy láthatóbb karc, és a jobb hátsó sárvédőn egy apró festéklepattanás, ami feltételezhetően egy korábbi javítás eredménye. A lámpák tiszták, a féklámpákban minden LED hibátlanul működik. A kerekeken szinte új, négyévszakos gumik vannak, amelyek a legnagyobb hóban is kiválóan teljesítettek.
Igy a végére annyit szeretnék mondani, hogy mindig a karbantartás mértéke és minősége határozza meg az autó állapotát, nekem mindvégig jól viselkedett. Remélem, a következő tulajdonos számára is egy kellemes kivételt jelent majd. Érdeklődés esetén keressen bizalommal, szívesen válaszolok minden kérdésre!