2025.11.03-ig érvényes műszakival.
Mindennapi használatban. A jobb és a bal hátsó doblemez korrodált (a fényképeken is látható). A bal hátsó ajtaja jelenleg nem nyilik ki. Az ablakemelő kapcsolók nehezen mozognak. A hátsó laprugók - véleményem szerint - egy kicsit már ernyedtek. A platótető (doboz) elhasználodott, üvegei épek. Az ajtózár beállt. A baloldali hangszórók néha nem szólnak (valószínű kontakt hiba)
Amióta nálam van az alábbi javítások történtek:
Vezérlés csere
Kuplung csere
Hűtő csere
Solenoid szelep csere (+vákuum csövek)
Új elsőlámpák
Hajtóművekben olajcsere
Rendszeres légszűrő és olajcsere
Jellemzők:
2488 cm3, 174 Le turbódiesel
Őt személyes, elől hátul biztonsági öv
Hat sebességes
Négy ajtós (nagy hátsó tér a hátul ülőknek is)
3 tonnás vonóhorog (forgalmiba bejegyezve)
Felszereltség:
Multimédia lejátszó mobil csatlakoztatási lehetőséggel, Vezetéknélküli kihangosító (kormányról vezérelhető)
Központi zár (két kulcs)
Tempomat
Elektromos összkerék kapcsoló, felező, difizár
Fúthető elsőülések
Két zónás légkondicionáló berendezés
Alufelni (80-90%-os téli gumival) vas felnis pótkerék
Letöltött szerelési útmutatót tudok hozzá adni (pendrive esetén átmásolom)
Amennyiben a gallytörőrács (ami a forgalmiba nincs bejegyezve!) és az első ledfény (nem (E) szabványos!) nem kell, úgy az ármérséklő tényező lehet, illetve külön is megvehető 50.000 Ft-ért.
Eladás oka: van másik autóm is , és az ok amiért ezt vettem már nem áll fenn.
Véleményem szerint kora legkényelmesebb terepjárója.