Magánszemély vagyok.Én használtam az autót.Olaszországból jött, akkor 155000 km volt benne.2020-ban került Magyarországra,én helyeztettem forgalomba.Ahogy írtam,gyári fény, törésmentes,nem volt fújva,kokánymentes.(így látod mit veszel,mert látszanak a sérülések)2.5-ös Szívódiesel, én azért vettem, mert ez indul, és ritkán romlik.Fillérekből javítható.Mikor megvettem,cserélve lett rajta,minden ami a vezérléshez tartozik+kartertömítés+féktárcsa+betét+felütközőbakok.Nemrég két első Teleszkóp,(Monroe)Önindító teljes felújítás.
Tehát minden ki lett javítva ami mozgó kopó alkatrész.Beltere sokat elárul,28 évesen ritka az ilyen.Két éve kapott egy Chichago darút,amit én szereltem fel.Alváz drutál megerősítve súlya összesen 200kiló.emiatt még hivatalosan 1.3 tonnával terhelhető,az autó.A darú hivatalosan 600kg teherbírású.Külön egy munkaakksi van felszerelve,ami 3 hónapos.Nincs bejegyeztetve,de vizsgára 4 csavarral levehető,gond nélkül vizsgázik.
4 téligumi+4nyárigumit adok hozzá.
Nem írom,hogy rozsdamentes,mert az hazugság lenne.
Lefotóztam, az emelőbakoknál, már látható rozsda,de a többi részen gyári még az alvázvédő.
Még sok évig használható az autó, szeretem, ezért vigyáztam rá.Én csak ilyen autókat veszek, amik sokkal jobbak az átlagnál.Azt sem írom oda, hogy garantált km.23 évig nem az enyém volt az autó.Az viszont biztos,hogy én kb 46 ezret mentem vele.De ha látod az autót nem lesz kétséged afelől,hogy tényleg ennyi lehet benne.Gondos tulaj vagyok, aki szereti az autót,és ért is hozzá.
Remélem részletes voltam.Szeretem,ha leírják a dolgokat részletesen,mert ebből már nagyon jól kivehető a lényeg.
Nem kell felesleges köröket futni.
Miért ennyi az ára?Mert nekem ennyibe van az autó.Mindennel együtt.
Már engem kiszolgált,nem hagyott cserben,és nem akarom még+ haszonnal eladni.A mai piacot látva ez nagyon jó ár érték arány.
Tisztelettel:Robi