Kategória:
Feladás dátuma:
jan 26., 09:42Veszprémi, friss házaspár Turbó Mobilnak keresztelt első közös járművétől, kategória váltás miatt válna meg. Négy éve vásároltuk az autószerelőnktől, aki a klímástól, aki az istentudjakitől. Ismeretes előttünk, hogy Turbo Mobil a karrierjének meghatározó részét a Zalaco Sütőipari Vállalat szolgálatában töltötte. Jszp lekérdezés alapján a 8. tulajdonosok vagyunk. (Szerencsére nem utasok, mint abban a híres film címében...)
Szervízkönyvét Google Keepben vezettük, 6 db bejegyzést tartalmaz: mikor, mit, mennyiért javíttattuk.
Nem sütőolajjal hajtottuk, mivel a MOL és a labanc "mol" nedűjéből csupán 5 litert kér enni. 50 literes tankját feltöltve majd 1000 km-et megtéve kell visszalátogatni a hajtóanyagért. A magasnyomású technika kímélete érdekében negyed tanknyi diesel-szintet elérve mindig teletankoltuk.
Felszereltsége közelít a full fapadhoz, de legalább nem is romlik el.
Kijelzett KM állása a következő: - - - -
A számláló Pécsen a II. János Pál pápa úton haladva fordult volna át a 400 ezerbe. Vártam, fotómasinát előkapva készültem az átfordulás mennyei pillanatának megörökítésére, aztán csak a négy vonal fogadott. Utólag kiderült, hogy nem az egyház keze van a dologban, hanem Giorgetto Giugiaro tervezőé. A tárolójában annyi memória van, hogy 399.999 a legnagyobb szám amit ki tud írni. Ha leveszed az akkusarut ezt meg is teszi. Igény szerint vissza lehet tekerni az órát vagy akár ki is lehetne nullázni a számlálót amennyiben egy 20 éves null km-es kistehergépjármű volna az álom. Mivel évente 6-7 ezer KM-et megyünk vele, így az olajcserét dátum alapján végeztetjük, ezért mi nem foglalkoztunk ezzel.
Szélvédője kétszer kapott kavicsot, egyet régen, egyet nálunk, de szerencsére az utasoldalon van mindkettő, majdnem elfelejtettem beírni ide. Kétszer kapott így műszakit, szigorú állomáson, uram-báttyám nélkül.
Akkut 3 éve télen egy fagyos éjszakát követően cseréltünk. Busszal mentünk el az akkuért.
Csirkét és egyéb élőállatot nem szállítottunk vele, viszont rengeteg PET palack befér a raktérbe. Ha telepakolod , majd fél napra le tudsz kötni egy Mohu-s palackvisszaváltó automatát.
Fűtése rendben, a klímát vásárláskor feltöltöttük, működött is de azóta nem használtuk, mert lehúzott ablakban könyöklős típusok vagyunk. Nyáron kamionos kézbarnulást tudok készíteni vele, a kedvenc jelenetem mikor kihajolva hátranézve tolathatok vele, akár a nagyok a teherautóikkal.
Használható állapotú téli garnitúrán van az autó, külön felnin van a nyári szett, amiből már csak a lemezfelni képvisel értéket.
Műszaki vizsga érvényessége: 2025. július 1.
Kisteherautónktól búcsút vennénk bivalyerős magyar forintért Alkudni kizárólag autó mellett állva lehetséges. Magánszemélytől a magánszemélynek történő adásvételben ÁFA fizetési kötelezettség nem keletkezik.