Kategória:
Feladás dátuma:
máj 26., 16:28Svájci papirokkal ,motorhibásan (beindítani nem engedjük)
Tapolcán.
Előéletéről amit tudni lehet :korábban a Svájci hadsereg
tulajdonában volt,és csak kőzúton használták,ezért is
maradt ilyen megkímélt kűlsőleg,amint a képeken is
látják.Tőlük vette meg,kőzvetítőkön keresztűl,egy Svájci-
Magyar kettős állampolgár.Ő megbízta,a Magyarországon élő barátját,hogy vigye el egy motorkerékpár szerelőhöz,mert
kopogó hangja volt a Quadnak.Kiderűlt hogy vezérműtengelyt
kell cserélni benne,és rendeltek bele egy vadonatújat az USA.
-ból,majd ősszerakták.Amikor kivitték mezőre kipróbálni,-
meghajtani,utána jőtt ki rajta a jelenlegi,vélhetően főtengely
hajtókaros (mert újból szétszedve nem volt még),hibája.
Ha beindítjuk,annyira hangosan-erősen csattog,hogy így
nem lehet használni.és nem engedjük senkinek sem újra
beindítani ,még 1 másodpercre sem !!!!!Külsőleg nagyon
megkímélt,még a gyári fényezés-matricázás van rajta,és
az alváza,is feltűnően jó állapotú.A műszerfala kijelzőjé-
-vel tőrtént valami,mert jelenleg a pontos km futást nem
mutatja.Erről infórmációink nincsenek,hogy mi tőrtén-
-hetett vele.A benzintankjának az oldalán van egy 7500 km-nél elvégzett olajcsere matrica,de vélhetően tőbb km lehet már benne.2004-es évjáratú,Svájc-ból már kivan jelen-
-tve,és a forgalmijában is benne van az Ungűltig,kije-
-jentő pecsét.Akksi nincsen benne. Ennyi,amit tudunk róla mondani.
Szétkell szedni a blokkját darabokra,és kikell
cserélni minden olyan alkatrészt,ami elhasználódott
benne.Vagy kell bele szerezni egy másikat.
Kérjük,hogy csak potenciális végfelhasználók,és hozzá-
-értők hívjanak minket rá,akiknek nem kell magyarázkodni,
az állapotával kapcsolatban.
Email.: