Az autó motorikusan és esztétikailag is jó állapotban van. A fent megadott kilométer óra állás valós, a fotón is látszik (241798). Sajnos óracsoport hibája van, emiatt most a kulcsba épített központi zár távirányítója nem működik, illetve az ablakmosó szivattyú sem. Indítás után hibajelzéseket ad egy pár másodpercig, majd ezek eltűnnek. Használható így is, de a hiba javítható, sokszor elég az elöregedett forrasztásokat javítani, és megszűnik a probléma. Nem kívánunk már költeni rá, aki tudja, mi ez a hiba, könnyen megoldja, de a fordhoz értők ismerik. Az elmúlt egy évben sokat nem ment, de ma is napi szinten el van indítva, járatva, hogy ne menjen tönkre. Ezer kilométer múlva olaj és szűrőcserés lesz, ezt 15.000 km-enként mindig meg is kapta. Saját márkás ford motorolaj van benne. Második tulajdonosai vagyunk, nem sérülés mentes az autó, de a karoszéria rendben van. Jövő év március hónapban lesz műszakis. Van hozzá négy nyári gumi, felni nélkül, ezeket adom hozzá, illetve a tetőcsomagtartó, ami kulccsal nyitható és levehető, szintén hozzá jár (fotókon látszik). Van még egy bontott biztosító táblám, illetve egy bontatlan pollen szűrő betét, ezeket is tudom adni hozzá. Megvan az eredeti, gyári pótkulcsa is, szintén jár hozzá, illetve a használati útmutatója is megvan, bár ez nem értéknövelő, de hátha valakinek ez is fontos lehet. Két oldali digit klímás változat, esőérzékelő ablaktörlő és automata világítás is van benne, valamint az előző tulajdonosa építtetett bele egy sebességváltó zárat, ami hátramenetbe kapcsolva lezárja a váltót. A kesztyűtartó klimatizált, hűtött, nyáron ez elég jól tud jönni. 150.000km-nél cseréltettem rajta a kuplungtárcsát és kinyomó csapágyat, a féktárcsák és betétek is voltak már cserélve rajta. Az első és hátsó lengéscsillapítók szintén. Messengeren és itt lehet érdeklődni. A komolytalan üzenetekre - "elvinném a fele harmadáért" stb. - nem válaszolok. Köszönöm hogy elolvastad.