Hosszas rágódás után megválnék hű társamtól ez a legutolsó kiadású 850 es, 2003 as évjáratú. Próbálok leírni mindent, hogy ne maradjanak nyitott kérdések. Műszaki 2026.09 ig érvényes. A motor 12 éve van nálam, de ez az a fajta tipikus falusi motor amiről mindent lehet tudni. 2006 óta van a településen a motor az előző két tulaját is természetesen ismerem, pont emiatt vettem meg. Mindkét tulaja kamionsofőr volt úgy bántak bele, mint a hímes tojással. Ezek azok a fajta sofőrök akiknek váltócipő van az autójukban, nem ilyet akartam, de nem bántam meg. A motorban 55 000 km van, ami ennyi is valójában. Soha semmi nem ment rajt tönkre egyedül a vízpumpa az első itteni tulajnál, mert sokat állt akkor. Az elmúlt 6 éveben én is nagyon keveset mentem vele. Általában 100 as benzinnel hajtottam. Givi túraplexi van rajt. Fel lett újitva a teleszkóp, nem volt szimeringes, csak azt akartam, hogy jobb legyen..Májusban kapott új akksit. Bridgestone gumikban 2000 km körül van. Olajcsere is májusban volt, minden szűrővel. Két hete kapott új DID láncszettet, előre új fékbetétet. Kiegészítő lámpákat rakattam rá, hideg fehér és sárga színt tud. Van rajt láncolajzó, gyári Yamaha doboz van rajt háttámlával, telefontartó, szivargyújtótöltő. Egy helyen le van pattanva a festék lefotóztam. A legerősebb de még legális emeltfényű izzók vannak a motorban. A gyertyák 4 évesek benne, de 3000 kmt ment vele a motor. Igazából csak használni kell, mindig megkapott időben mindent, műszaki vizsga felkészítés a lemosásban kimerült. Köszi ha eddig elolvastad bocs, hogy ilyen hosszú lett, nagyon sajnálom eladni, örülnék ha olyan helyre kerülne ahol ugyanígy becsben lesz tartva, nagyon hálás gép, rengeteg élményt szereztem vele. Télen felbakolva letakarva fűtött garázsban állt, s mindig elsőre indult 2-3 hónap állás után is.